Rendelés és szállítás
Rendelés
A termékek és szolgáltatások a Webáruház Kosár oldalán rendelhetők meg.
Termék kosárba tétele
A megrendelni kívánt termék mellett található Kosár gomb használatával vagy a megrendelni kívánt termékre kattintást követően a megjelenő termék lényeges tulajdonságait és jellemzőit ismertető oldalon a Kosárba gomb használatával tehető kosárba a termék.
Termék módosítása
A Webáruház fejlécében található Kosár gomb használatával a Kosár oldalon megtekinthetők a kosárban lévő termékek. A Kosár oldalon a terméknél elérhető módosítási lehetőségek:
- x ikonnal törölhető a termék a kosárból,
- a termék mennyisége változtatható,
- kiválasztható a termékhez rendelkezésre álló szolgáltatás.
Termék mennyisége
A Webáruház kizárólag háztartásban használatos szokásosnak tekinthető mennyiség rendelését teljesíti.
Megrendelés adatai
A megrendelés adatai a Kosár oldalon az Adatok mezőkben adhatók meg.
- személyes adatok
- számlázási adatok
- szállítási adatok
Amennyiben az Ügyfél regisztrált és be van lépve, valamint korábban már megadta a megrendeléshez szükséges adatokat, akkor a Webáruház felkínálja (kitölti és megjeleníti) ezeket az adatokat.
Amennyiben az Ügyfél regisztrált és be van lépve, valamint korábban már megadta a megrendeléshez szükséges adatokat, és korábban már rendelt is, akkor a Webáruház felkínálja (kitölti és megjeleníti) a legutolsó megrendelésének adatait.
Szállítás
Házhoz szállítás futárszolgálattal
A rendeléskor kiválasztott házhoz szállításnál látható és módosítható a kiszállítási idő, mely csak tájékoztató jellegű, a kiszállítás ideje változhat, melyről a Saját fiókjodban és emailben értesül az Ügyfél.
A kiszállítás Magyarország területén történik. A kiszállítás megkezdéséről a saját fiókban a rendelés státuszváltozásával értesülhetsz, melyről automatikusan e-mail üzenetet is küld a Webáruház.
Nagy gépek szállítása
Háztartási nagygépek szállítása esetén, a szállítási költség magába foglalja a készülék épületbe (házba, lakásba, irodába) történő szállítását.
Nyomon követés
A kiszállítás fuvarozó partnerünkön keresztül történik, miután a rendelés tartalma átadásra került partnerünknek, aki értesíti az Ügyfelet. Valamint partnerünk elérhetőségein keresztül a fuvarlevél szám ismeretében lehet tájékoztatást kérni a kiszállítás állapotáról.
Ha nem sikerült átvenni
Amennyiben szállító partnerünk a megadott címen nem tudja teljesíteni az átadást, értesítést hagy a csomagról. Ezután az értesítésen megjelölt elérhetőségeken például telefonszámon lehet érdeklődni, és egyeztetni a szállító céggel a kiszállításról.
Sikertelen kézbesítés esetén partnerünk az újra egyeztetett időpontban díjmentesen megkísérli a kiszállítást.
Partnereink
Express One Hungary Kft.
A csomag nyomon követhető az alábbi elérhetőségen lehetséges https://tracking.expressone.hu/
Kapcsolat felvételi lehetőségek https://expressone.hu/kapcsolat/elerhetosegeink/
GE Logisztika Kft.
A csomag nyomon követhető az alábbi elérhetőségen lehetséges http://www.homedt.hu/track
Kapcsolat felvételi lehetőségek http://www.homedt.hu/elerhetosegeink
Meghiúsult szállítás
A webáruházban feltüntetett szállítási díjak létrejött üzlet esetén értendőek, amennyiben a csomagot a megadott címen, nem veszi át senki, nem egyenlíti ki az ellenértéket az Ügyfél, vagy más Ügyfél általi okból meghívásul az átvétel a felmerülő költségek az Ügyfélt terhelik.
Ezen szállítási költségek megtalálhatóak a szállító partnerek publikus honlapjain.